11 Sept 2011

Sweet rooms

最近部屋をコーディネートしようといくつかの素敵な部屋を探しました。
日本でこんなカーテンや小物を探すと大変なお値段になりそうですね。
いつか海外に住む際は、こんなお部屋にしたいです。

These days, Ive thought I tried to organize my room because my room was really messy
and I found some nice room photos
If Im gonna buy these stuffs, i have to say good bye to my money...
in the future, I hope i live not in japan and find something cute cheaper! haha

かわいすぎです。こんなピンク使っているのにくどすぎず、でもとてもかわいくて、、どうやったらこんな風になるのでしょうか。
That is so pretty room. there are too many pink but that looks so nice. How do I do!?




絵が素敵!I love this Picture

 このベットの色、かなりつぼです。アジアンテイストだけれどどこかヨーロッパも感じさせる。
I do like this bed organized! looks like Asian but also Classical Europe


ヨガができるへや!I can Yoga in this room :)

 すごく落ち着いていて、ソファーのおきどころを参考にしたい部屋。ピンクは一切ないけれど、手前にある花が、あらぴんく。笑 
It looks simple. I like that where sofa is. and also a flower  
 



ドアの花のシールがかわいすぎる。なんかこんな部屋で生活したら現実離れしそう。シャンデリアとかかわいすぎ。でも私の部屋は水色にできません。笑
Look at flower stickers and rights. so cute. This room is beyond to real..haha though I cant make my room blue.. so sorry

これが今最も私の部屋に近くてなんとなくできそうな部屋。でもあんまり好きじゃない。笑
this room looks close to my room. but i dont like it very much


自分のことばっかり書いてすみません!次は何を書こうかな。
Im sorry all I write is about me.. Im thinking what i write next!

No comments:

Post a Comment